środa, 25 listopada 2015

Prezenty dla miłośnika Wielkiej Brytanii

Drodzy Czytelnicy, zakładam, że wielu z Was jest fanami Wielkiej Brytanii, nieprawdaż?
To świetnie się składa, bo dziś w sam raz przed nadchodzącymi świętami, prezentuję moją subiektywną listę najfajniejszych prezentów. Może jeszcze zdążycie dopisać coś do listu do Świętego Mikołaja? ;))

Wpis jest częścią akcji "W 80 blogów dookoła świata", po więcej szczegółów zapraszam na koniec wpisu. Tam też znajdziecie odnośniki do pozostałych blogerów biorących udział w przedświątecznej, prezentowej edycji.






Może ktoś z Was planuje metamorfozę pokoju? Jeśli tak, w sklepach znajdzie się trochę sprzętów z motywem brytyjskim..:) 
A może wystarczą same dodatki? Przyznajcie się, kto jeszcze nie ma w pokoju choć jednego brytyjskiego akcentu? Jestem przekonana, że każdy znajdzie przynajmniej jedną rzecz, którą w końcu będzie musiał mieć (czyt. dostać :). 

1. Pudełka z mojej osobistej kolekcji zakupione w Biedronce
2. Ramki ścienne na zdjęcia link
3. Zegar link
4. Poduszka, źródło zdjęcia 
5. Narzuta na łóżko, źródło zdjęcia 
6. Dywan, link 
7. Kosz na śmieci, link 

Jeśli ktoś chce być na maxa brytyjski znajdzie też w ofercie zasłony, obrusy, tapety/fototapety, pościel, lampy, itd.. Każde życzenie może zostać spełnione ;) 

Poniżej gadżety i gry czyli to co tygryski lubią najbardziej :D Ja szczególnie przepadam za puzzlami, 1000 elementów stanowi spore wyzwanie, a na ułożenie czeka jeszcze u mnie krajobraz z 1500 elementami + Big Ben 3D :) A gadżety wiadomo... im więcej, tym lepiej ;)

1. Zestaw, kubek z dzbankiem, oczywiście do herbaty, link 
2. Puzzle, 1000 elementów (u mnie już ułożone), link
3. Puzzle 4D z panoramą Londynu, link 
4. Lusterko, link
5. Etui na telefon, link
6. Otwieracz do butelek i kółko do kluczy, link
7. Puzzle 3D, oferta Lidla, źródło zdjęcia

Przypadło Wam coś do gustu z powyższych propozycji? A może życzylibyście sobie zupełnie innych prezentów związanych z Wielką Brytanią? Chętnie przeczytam w komentarzach :) 


Wpis powstał w ramach akcji "W 80 blogów dookoła świata". Tym razem blogerzy językowo-kulturowi pisali na temat prezentów dla fanów danego kraju. Serdecznie zapraszam na wpisy pozostałych uczestników najnowszej edycji! :) 

Jeśli chcesz dołączyć do naszej grupy, napisz na blogi.jezykowe1@gmail.com




Linki do pozostałych wpisów:

Chiny:
Biały Mały Tajfun - Prezenty dla fana Yunnanu 

Francja:
Blog o Francji, Francuzach i języku francuskim : Kochanie, co mi kupisz pod choinkę?

Hiszpania:

Rosja:
Blog o tłumaczeniach i języku rosyjskim: Idealny prezent dla...

Stany Zjednoczone:

Szwajcaria:
Między Francją a Szwajcarią - Pomysły na prezenty dla wielbicieli Szwajcarii 
Szwajcarskie Blabliblu - Szwajcarskie prezenty świąteczne

Szwecja: 

Wielka Brytania: 
Angielska Herbata - Najlepsze pamiątki z Londynu

Włochy: 

31 komentarzy:

  1. Trafiony pomysł z tymi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele osób pewnie natchnęłaś swymi pomysłami. Uprzejmie donosze jednak ze otwieracz do butelek z logo Guinnessa nie powinnien sie znalezc pod wpisem o tytule Wielka Brytania. Guinness jest irlandzki (wykupiony teraz co prawda przez amerykanski koncern) ale jakby nie patrzec jest irlandzki nie brytyjski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, taki miałam zamiar ;) Guinness jest popularny również w Wielkiej Brytanii dlatego uważam, że jego miejsce na liście jest uzasadnione :) Teraz jest częścią brytyjskiego koncernu.

      Usuń
  3. Pościel czy dywan z flagą Wielkiej Brytanii to super pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla anglofila nie najgorszy ;) (zresztą myślę, że nawet nie anglofilowi może się spodobać;)

      Usuń
  4. Myślałam, że to jakaś gra, a to puzzle! super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo te puzzle 4D robią wrażenie.. może trochę szkoda, że zagrać się tym nie da ;)

      Usuń
  5. Ostatnio widziałam skrzynkę na klucze w formie czerwonej budki telefonicznej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie wszystko już chyba jest z motywem brytyjskim, ciekawe ile jest jeszcze rzeczy do wymyślenia ;)

      Usuń
  6. Ja chcę ten dzbanuszek na herbatę z koroną! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poducha :D
    Fajny zbiór prezentowych pomysłów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! nadruk na tej poduszce spodobał im się szczególnie :)

      Usuń
  8. Puzzle 4D, suuuper! Dzięki za podpowiedź. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezłe są ;) gdybyś sobie takie sprawiła chętnie zobaczyłabym ułożone :)

      Usuń
  9. Puzzle 3D u mnie też czekają na ułożenie. Poza tym - świetny jest ten dzbanuszek na herbatkę :) Makietę Londynu widziałam w Empiku, może kiedyś Mikołaj mi przyniesie.
    P.S. Czy w angielskiej pościeli śnią się sny tylko po angielsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, ja na razie fizycznie nie widziałam makiety, dobrze wiedzieć, że jest na wyciągnięcie ręki :)
      Jeśli ze snami tak by było, koniecznie trzeba by się w taką pościel zaopatrzyć ;)

      Usuń
  10. Dzbanuszek i poduszka podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły na prezent dla miłośników, z pewnością skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To otwarte zaproszenie dla was wszystkich, aby stać się częścią największej organizacji na świecie i osiągnąć szczyt kariery. Gdy rozpoczyna się tegoroczny program rekrutacyjny, a nasza coroczna impreza żniwna jest już blisko. Wielki mistrz dał nam mandat, aby zawsze docierać do ludzi takich jak ty, więc skorzystaj z okazji i dołącz do wielkiej organizacji Illuminati, dołącz do naszej globalnej jednostki. Doprowadzić ubogich, potrzebujących i utalentowanych do sławy i bogactwa. Zdobądź pieniądze, sławę, potęgę, bezpieczeństwo, zdobądź uznanie w swoim biznesie, karierze politycznej, awansuj na najwyższe pozycje we wszystkim, co robisz, bądź chroniony duchowo i fizycznie! Wszystko to osiągniesz w blasku oczu
    Iluminaci nie mają żadnego związku z satanizmem, lucyferyzmem ani żadną religią. Podczas gdy nasi poszczególni członkowie mogą podążać za dowolnym wybranym przez siebie bóstwem, działamy wyłącznie dla dobra i ochrony gatunku ludzkiego.
    Czy akceptujesz przynależność do nowego porządku światowego Illuminati?
    Call & WhatsApp +19735567426
    📩 illuminatipriest60@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że każdy fan Wielkiej Brytanii będzie bardzo zadowolony z takich prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem fanem Wielkiej Brytanii, ale takie dodatki do pokoju bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta gra planszowa jest bardzo fajnym pomysłem dla dziecka :)
    Tylko gdzię taką mogę kupić? Szukałem i nic takiego nie znalazłem

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne pomysły na prezenty dla fana UK :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnym pomysłem na prezenty są np słodycze. Szeroka oferta słodkości znajduje się na https://chemialux.pl/. Wystarczy, że znasz nazwę ciastka lub czekolady i ją znajdziesz na stronie. Duża część słodyczy nie jest dostępna w sklepach stacjonarnych

    OdpowiedzUsuń